Tq So Much Dear...

"Diam Bukan Tanda Setuju. Marah Bukan Tanda Benci. Senyum Bukan Tanda Gembira. Tertawa Bukan Tanda Sedang Bahagia. Muram Bukan Tanda Berduka. Menangis Bukan Tanda Merana. Kadangkala Perasaan Sukar Untuk Diungkapkan. Apakah Yang Diimpikan Bisa Menjadi Kenyataan. Aku Cuma Ingin Bahagia Dalam Kehidupan Dunia & Akhirat Bersama Insan Tersayang. Ya Allah, Tabahkanlah Hatiku, Kuatkanlah Imanku, Tunjukkanlah HidayahMu, Sinarilah Jalan Yang Bakal Ku Lalui Dengan Nur & RahmatMu, Bimbingilah Aku Ke Jalan Yang Di Redhai OlehMu"
Segala yang terkandung di dalam blog ini adalah untuk peringatan dan rujukan Ninie untuk masa sekarang dan juga hadapan. Almaklumlah... ada masanya kita terlupa dan ini adalah medium untuk mengigatkan diri ini kembali. Info kebanyakkannya adalah dari 'search engine' dan di satukan sekali dalam entry jika ianya berkaitan. Mohon maklumkan pada Ninie jika ada diantaranya adalah ‘tulen’ milik anda untuk diberi 'kredit'.... Alhamdulillah jika ada info² disini dapat memberikan manafaat buat anda yang berkunjung di sini.

10/10/12

Kereta Kembara : Proses Lift Up Siri 1

28.09.2012 (Jumaat)

Proses menaikkan kembara standard kepada ketinggian 2 inci/3 inci... Kena hantar bengkel la.. Nak buat sendiri alatan tak cukup.... Layan gambar :










3 comments:

Anonymous said...

salam
nk tanya sikit... absorber gabriel ultra 2 untuk kenderaan model apa ye? klu nk order bush lapik absorber depan boleh arrange kn x?

Anonymous said...

Salam. Blh bgtau absorber gabriel ultra 2 dr kenderaan model apa ye? Kt mana blh tempah bush kits untuk ansober depan?

Darling Ninie said...

@Anonymous

W'salam...
Saya pun bukanlah mahir pasal bab kereta ni.. Saudara/i guna kereta model apa ye... Dalam entry dan gambar ni, Husband saya guna absorber gabriel ultra untuk kereta kembara nya. Up kan kereta tersebut menjadi lebih tinggi.

Jika saudar/i menggunakan kereta kembara, saudara/i boleh masuk ke FACEBOOK : Group (Terios Cami Fan / Kembara.net/ Kelab Kembara Malaysia). Di sini anda boleh mendapatkan info serta bertukar² pandangan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...