Putera & Puteri-Puteri Mama

"Diam Bukan Tanda Setuju. Marah Bukan Tanda Benci. Senyum Bukan Tanda Gembira. Tertawa Bukan Tanda Sedang Bahagia. Muram Bukan Tanda Berduka. Menangis Bukan Tanda Merana. Kadangkala Perasaan Sukar Untuk Diungkapkan. Apakah Yang Diimpikan Bisa Menjadi Kenyataan. Aku Cuma Ingin Bahagia Dalam Kehidupan Dunia & Akhirat Bersama Insan Tersayang. Ya Allah, Tabahkanlah Hatiku, Kuatkanlah Imanku, Tunjukkanlah HidayahMu, Sinarilah Jalan Yang Bakal Ku Lalui Dengan Nur & RahmatMu, Bimbingilah Aku Ke Jalan Yang Di Redhai OlehMu"

Tq So Much Dear...

Tinggalkan Jejak Anda Disini. Insya'Allah Ninie Datang Ziarah Nanti Ye...

Segala yang terkandung di dalam blog ini adalah untuk peringatan dan rujukan Ninie untuk masa sekarang dan juga hadapan. Almaklumlah... ada masanya kita terlupa dan ini adalah medium untuk mengigatkan diri ini kembali. Info kebanyakkannya adalah dari 'search engine' dan di satukan sekali dalam entry jika ianya berkaitan. Mohon maklumkan pada Ninie jika ada diantaranya adalah ‘tulen’ milik anda untuk diberi 'kredit'.... Alhamdulillah jika ada info² disini dapat memberikan manafaat buat anda yang berkunjung di sini.

6/4/12

Selamat Bertunang. Semoga Disatukan...


26.05.2012 - Sabtu

To : Suaidah... Selamat Bertunang... Semoga ada jodoh dan kalian disatukan. Insya'Allah...

Anak bongsu dalam keluarga sebelah Hubby.Bertemakan warna biru bagi pihak perempuan dan warna Ungu bagi pihak lelaki. Jom Layan gambar yang sempat diambil dari kamera comel Ninie ni....

Hantaran pihak perempuan & Hantaran pihak lelaki.

Saat bergelar tunangan orang... (Bakal Ibu Mertua)


Bapa Mertuaku (Hujung sekali belah kiri)

Ibu Mertuaku.Alahai Mak... Apasal duduk kat muka pintu dapur ni...

Anak² 'girl' & Anak sedara (Adriana Sofiya) Mama dengan Maksu

Si jejaka yang berjaya mencuri hati...

Semoga kalian disatukan sebagai suami isteri yang sah. Insya'Allah...

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...