Putera & Puteri-Puteri Mama

"Diam Bukan Tanda Setuju. Marah Bukan Tanda Benci. Senyum Bukan Tanda Gembira. Tertawa Bukan Tanda Sedang Bahagia. Muram Bukan Tanda Berduka. Menangis Bukan Tanda Merana. Kadangkala Perasaan Sukar Untuk Diungkapkan. Apakah Yang Diimpikan Bisa Menjadi Kenyataan. Aku Cuma Ingin Bahagia Dalam Kehidupan Dunia & Akhirat Bersama Insan Tersayang. Ya Allah, Tabahkanlah Hatiku, Kuatkanlah Imanku, Tunjukkanlah HidayahMu, Sinarilah Jalan Yang Bakal Ku Lalui Dengan Nur & RahmatMu, Bimbingilah Aku Ke Jalan Yang Di Redhai OlehMu"

Tq So Much Dear...

Tinggalkan Jejak Anda Disini. Insya'Allah Ninie Datang Ziarah Nanti Ye...

Segala yang terkandung di dalam blog ini adalah untuk peringatan dan rujukan Ninie untuk masa sekarang dan juga hadapan. Almaklumlah... ada masanya kita terlupa dan ini adalah medium untuk mengigatkan diri ini kembali. Info kebanyakkannya adalah dari 'search engine' dan di satukan sekali dalam entry jika ianya berkaitan. Mohon maklumkan pada Ninie jika ada diantaranya adalah ‘tulen’ milik anda untuk diberi 'kredit'.... Alhamdulillah jika ada info² disini dapat memberikan manafaat buat anda yang berkunjung di sini.

6/27/12

Hasil Pertama Menggunakan NV950

Alhamdulillah.. Berjaya juga siapkan satu projek dengan ahli group alam maya (FB : Hasil² Crafting Untuk Dikongsi Bersama). Projek Pencil Case untuk ditukar²kan bersama² ahli yang turut serta. Buatlah seikhlas hati... Insya'Allah.

Ninie kena buatkan untuk Sopan Muslimah/ Cikgu Syila. Gambar pun dah diupload dalam FB cuma masih belum diposkan pada tuannya sahaja lagi atas sebab kekangan masa. Alhamdulillah... tuannya suka...

Percaya atau tidak, inilah pertama kali Ninie buat pencil case... Guna mesin jahit baru ni le. Semuanya menggunakan asas²/sulaman yang memang telah sedia ada di dalam mesin... Hasilnya seperti gambar di bawah :

Salah satu pandangan :



Pandangan sebelahnya :
Riben putih tu adalah brooch ye...



Bahagian dalam...


Nota Mama : Alhamdulillah, walaupun pertama kali buat, tapi tak ada banyak masalah silap sebagainya.

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...