Tq So Much Dear...

"Diam Bukan Tanda Setuju. Marah Bukan Tanda Benci. Senyum Bukan Tanda Gembira. Tertawa Bukan Tanda Sedang Bahagia. Muram Bukan Tanda Berduka. Menangis Bukan Tanda Merana. Kadangkala Perasaan Sukar Untuk Diungkapkan. Apakah Yang Diimpikan Bisa Menjadi Kenyataan. Aku Cuma Ingin Bahagia Dalam Kehidupan Dunia & Akhirat Bersama Insan Tersayang. Ya Allah, Tabahkanlah Hatiku, Kuatkanlah Imanku, Tunjukkanlah HidayahMu, Sinarilah Jalan Yang Bakal Ku Lalui Dengan Nur & RahmatMu, Bimbingilah Aku Ke Jalan Yang Di Redhai OlehMu"
Segala yang terkandung di dalam blog ini adalah untuk peringatan dan rujukan Ninie untuk masa sekarang dan juga hadapan. Almaklumlah... ada masanya kita terlupa dan ini adalah medium untuk mengigatkan diri ini kembali. Info kebanyakkannya adalah dari 'search engine' dan di satukan sekali dalam entry jika ianya berkaitan. Mohon maklumkan pada Ninie jika ada diantaranya adalah ‘tulen’ milik anda untuk diberi 'kredit'.... Alhamdulillah jika ada info² disini dapat memberikan manafaat buat anda yang berkunjung di sini.

8/17/12

Terima Kasih Naib Canselor!



Sememangnya seorang yang teramat² prihatin dan teramat² memahami... Alhamdulillah... Buka email, tengok tajuk dan tu dia... Macam pic kat atas tu... Kerja setakat jam 12.00tghari sahaja hari ini. Yeeha.... Tak sabar tunggu jam 12 nak punch out!... Banyak kerja di rumah yang menanti... itu, ini, begitu, begini, sana, sini.... satu pun tak terusik lagi. Aduhai... Nak kena buat check list ni... Tahun ni beraya di mana? Ayah & Ibu mertuaku..... Esok kami sampai ye...
Terima Kasih kepada Naib Canselor UiTM Dato' Prof Ir Dr Sahol Hamid Abu Bakar

2 comments:

izz iizza said...

x sabar nak cuti dah ya..

selamat hari raya..semoga gembira di hari lembaran..dan hati-hati pulang ke kampung nnti..:)

Darling Ninie said...

@izz iizza
Selamat Hari Raya kembali....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...