Putera & Puteri-Puteri Mama

"Diam Bukan Tanda Setuju. Marah Bukan Tanda Benci. Senyum Bukan Tanda Gembira. Tertawa Bukan Tanda Sedang Bahagia. Muram Bukan Tanda Berduka. Menangis Bukan Tanda Merana. Kadangkala Perasaan Sukar Untuk Diungkapkan. Apakah Yang Diimpikan Bisa Menjadi Kenyataan. Aku Cuma Ingin Bahagia Dalam Kehidupan Dunia & Akhirat Bersama Insan Tersayang. Ya Allah, Tabahkanlah Hatiku, Kuatkanlah Imanku, Tunjukkanlah HidayahMu, Sinarilah Jalan Yang Bakal Ku Lalui Dengan Nur & RahmatMu, Bimbingilah Aku Ke Jalan Yang Di Redhai OlehMu"

Tq So Much Dear...

Tinggalkan Jejak Anda Disini. Insya'Allah Ninie Datang Ziarah Nanti Ye...

Segala yang terkandung di dalam blog ini adalah untuk peringatan dan rujukan Ninie untuk masa sekarang dan juga hadapan. Almaklumlah... ada masanya kita terlupa dan ini adalah medium untuk mengigatkan diri ini kembali. Info kebanyakkannya adalah dari 'search engine' dan di satukan sekali dalam entry jika ianya berkaitan. Mohon maklumkan pada Ninie jika ada diantaranya adalah ‘tulen’ milik anda untuk diberi 'kredit'.... Alhamdulillah jika ada info² disini dapat memberikan manafaat buat anda yang berkunjung di sini.

8/23/12

AidilFitri 1433H (2012)

19.08.2012 (Ahad)
Alhamdulillah... Diizinkan oleh Allah S.W.T untuk bertemu lagi dengan Aidilfitri bagi tahun 1433H ini... Tahun ini Ninie sekeluarga berhari raya di rumah Mertua Ninie di Kuantan, Pahang. Tidak seperti tahun sebelumnya, tahun ini ipar duai kebanyakkannya beraya di rumah keluarga mertua masing² dan akan pulang pada hari raya ketiga. Jadinya keluarga Ninie sahajalah yang ada pada tahun ini.

Tema baju raya kami tahun ini adalah hijau... Wajib ada tema baju raya ye... Material kain pun sama... Bak kata orang beli sekayu gitu.. Tapi tidaklah sekayu... cukuplah setakat 17meter sahaja. Terima kasih buat Ibuku tersayang sebab sudi menyiapkan baju raya kami anak beranak walaupun dah hantar lewat... Love u much MUM....

-Bergambar dahulu sebelum beraya-

Hubby with anak² girl tersayang. Along mana? Along ni kena paksa kalau nak bergambar. Malas sungguh dia. Lebih² lagi kalau disuruhnya ambilkan gambar. Haish...

Anak² girl Mama... Alololo....

Anak Kembar Mama (Khalisah & Khairina). Aduhai Kakak...kenapa la buat mata cenggitu...

Si Adik (Aqilah) yang bukan main pandai lagi bergambar sekarang ni


Jom Bermaafan² dahulu


Love

Dengan Ibu & Ayah Mertuaku

Yang di kiri kanan tu adalah adik² iparku yang masih lagi bujang. Tapi yang perempuan tu tunggu masa je. Dah tunang...

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...