Tq So Much Dear...

"Diam Bukan Tanda Setuju. Marah Bukan Tanda Benci. Senyum Bukan Tanda Gembira. Tertawa Bukan Tanda Sedang Bahagia. Muram Bukan Tanda Berduka. Menangis Bukan Tanda Merana. Kadangkala Perasaan Sukar Untuk Diungkapkan. Apakah Yang Diimpikan Bisa Menjadi Kenyataan. Aku Cuma Ingin Bahagia Dalam Kehidupan Dunia & Akhirat Bersama Insan Tersayang. Ya Allah, Tabahkanlah Hatiku, Kuatkanlah Imanku, Tunjukkanlah HidayahMu, Sinarilah Jalan Yang Bakal Ku Lalui Dengan Nur & RahmatMu, Bimbingilah Aku Ke Jalan Yang Di Redhai OlehMu"
Segala yang terkandung di dalam blog ini adalah untuk peringatan dan rujukan Ninie untuk masa sekarang dan juga hadapan. Almaklumlah... ada masanya kita terlupa dan ini adalah medium untuk mengigatkan diri ini kembali. Info kebanyakkannya adalah dari 'search engine' dan di satukan sekali dalam entry jika ianya berkaitan. Mohon maklumkan pada Ninie jika ada diantaranya adalah ‘tulen’ milik anda untuk diberi 'kredit'.... Alhamdulillah jika ada info² disini dapat memberikan manafaat buat anda yang berkunjung di sini.

10/27/11

SEGMEN | Lyssa Faizureen Ajak Kenali Blogger . Jom Serbu !!

Tengah Rest Ni... Berblog walking dan tengok ramai yang join segmen dari Si Comel Nih.Mana yang nak join tu... cepat²lah ye... sebab jam 4.00ptg CLOSE. Klik pic di bawah untuk ke blog Lyssa... Jangan tak tahu... Glamour Cik Lyssa nih... Tengok aja pada jumlah followernya tu... Best masuk blog Lyssa, Banyak Tutorial yang boleh dipelajari.
Sila Jawab Soalan Dari Cik Lyssa Ye...'

1) Cerita Mengenai Latar Belakang Diri Korang'

Ninie seorang Mama kepada 1 Putera (9yrs old) dan 3 Puteri (5yrs old X2orang -Twin & 4yrs old). Berasal dari Sungai Besar, Selangor tetapi membesar, berkahwin dan bekerja di Negeri Pahang.

2) Kenapa Korang Buat Blog ??
Salah satu tujuan utama buat blog ni dulu adalah sebagi diary maya didedikasikan untuk family tersayang. Anak² Ninie selalu tanya itu ini... Kalau dah berumur nanti, masih ingatkah apa yang berlaku pada hari ini semuanya untuk diceritakan kembali? So buat anak² Mama, Inilah rujukannya yea... Ada juga Info² yang dimasukkan untuk di'refresh' balik bila Ninie ingat² lupa nanti...Start aktif (tak la aktif sangat pun) bermula awal tahun 2011 walaupun dah lama buka akaun untuk berblog ni yang sebenarnya.

3) Siapa Orang Yang Telah Menarik Anda Untuk Ceburkan Diri Dalam Dunia Blog ??
Diri sendiri dan juga anak². Telah diizinkan oleh suami. Di samping mengenali rakan² di alam maya yang sememangnya ramai dan so friendly walaupun tak kenal secara bersua muka.

Nota Mama Comel : Salam Kenal Buat Semua & Terima Kasih Kepada Anda Yang Sudi Berkunjung Di Sini

4 comments:

Wanie Wonek said...

singgah sini

Unknown said...

Salam perkenalan. Dari segmen yg sama. Dah follow sini. Nanti follow blog kita ek, TQ :)
http://duniakecilkuini.blogspot.com/2011/10/lyssa-faizureen-ajak-kenali-blogger-jom.html

Nurul Amirah Anis said...

Dri segmen yg sama..Fllow awk..fllow sya kalau blm fllow..

http://belogcikamirah.blogspot.com/2011/10/segmen-lyssa-faizureen-ajak-kenali.html

Anonymous said...

hello salam kenal, diya singgah sini membaca, follow kamu.

diya dari segmen lyssa juga
http://missydiyaempunya.blogspot.com/2011/10/3-segmen-lyssa-faizureen-ajak-kenali.html

senang2 singgah lah ye :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...