Tq So Much Dear...

"Diam Bukan Tanda Setuju. Marah Bukan Tanda Benci. Senyum Bukan Tanda Gembira. Tertawa Bukan Tanda Sedang Bahagia. Muram Bukan Tanda Berduka. Menangis Bukan Tanda Merana. Kadangkala Perasaan Sukar Untuk Diungkapkan. Apakah Yang Diimpikan Bisa Menjadi Kenyataan. Aku Cuma Ingin Bahagia Dalam Kehidupan Dunia & Akhirat Bersama Insan Tersayang. Ya Allah, Tabahkanlah Hatiku, Kuatkanlah Imanku, Tunjukkanlah HidayahMu, Sinarilah Jalan Yang Bakal Ku Lalui Dengan Nur & RahmatMu, Bimbingilah Aku Ke Jalan Yang Di Redhai OlehMu"
Segala yang terkandung di dalam blog ini adalah untuk peringatan dan rujukan Ninie untuk masa sekarang dan juga hadapan. Almaklumlah... ada masanya kita terlupa dan ini adalah medium untuk mengigatkan diri ini kembali. Info kebanyakkannya adalah dari 'search engine' dan di satukan sekali dalam entry jika ianya berkaitan. Mohon maklumkan pada Ninie jika ada diantaranya adalah ‘tulen’ milik anda untuk diberi 'kredit'.... Alhamdulillah jika ada info² disini dapat memberikan manafaat buat anda yang berkunjung di sini.

5/23/11

Mama Comel Berniaga

21/05/2011 - Sabtu
Lokasi : Komplek Kediaman Siswi, UiTM Caw. Pahang

Pelajar² baru mula mendaftarkan diri untuk melangkah masuk ke UiTM Caw. Pahang (Kampus Khazanah Alam) pada hari ini. Ninie with others friend, K. Ros & K. Su melibatkan diri untuk menjaga gerai PEWANI (Persatuan Wanita UiTM Pahang) sepanjang hari ini. Jam 8.00am-5.00pm.

Pada awalnya... ok aja... masuk tengahari dah mula lah Ninie tercungap². Ramai betul orang hari ni... Yang mana nak lapor diri, lapor diri le. Yang nak cari keperluan tambahan macam cermin, mangga locker, lanyard, bantal, bantal golek, cadar etc (semua ada di gerai PEWANI, tapi idaklah semua...wink²).

Seronok memang seronok melayan pelanggan ni secara direct. Selalu buat bisnes online aja...(NINIEshop2u). Macam² karenah ada. minta kuranglah, nak beli pakej la... macam². Pergh.. penat tak usah nak cakap. Dari kasut tumit tinggi 3inci hingga kaki ayam je akhirnya sebab letih tapak kaki ke hulu hilir. Make up kat muka cair tak sempat nak touch up. hu3. tapi memang best. Ninie amik bahagian jual bantal & bantal golek aja. Senang nak kira. Kalau jaga bahagian keperluan lain tu, siaplah nak tercongak² angka walaupun dah sedia ada kalkulator. Bila customer xde. Landing kat bantal² tu. wink3.

Petangnya sampai kat rumah... argh... tirednya.... esok ada lagi, tapi Ninie tak join sebab tak larat dah sehari ni pun nak tambah lagi sehari? Idok le... Isnin nak kije lak tu... Tak mo, tak mo... hu3

Meh layan pic 2/3 keping jer...








Nota Mama Comel : Teringat zaman masuk study kat sini juga le dulu²

2 comments:

Farah Shamsudin said...

wahhh.. berniaga ekk.. best tak?

Darling Ninie said...

@Farah Shamsudin
Best... tapi penatnya Tuhan je yang tahu... baru sehari je tu. hu3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...