Putera & Puteri-Puteri Mama

"Diam Bukan Tanda Setuju. Marah Bukan Tanda Benci. Senyum Bukan Tanda Gembira. Tertawa Bukan Tanda Sedang Bahagia. Muram Bukan Tanda Berduka. Menangis Bukan Tanda Merana. Kadangkala Perasaan Sukar Untuk Diungkapkan. Apakah Yang Diimpikan Bisa Menjadi Kenyataan. Aku Cuma Ingin Bahagia Dalam Kehidupan Dunia & Akhirat Bersama Insan Tersayang. Ya Allah, Tabahkanlah Hatiku, Kuatkanlah Imanku, Tunjukkanlah HidayahMu, Sinarilah Jalan Yang Bakal Ku Lalui Dengan Nur & RahmatMu, Bimbingilah Aku Ke Jalan Yang Di Redhai OlehMu"

Tq So Much Dear...

Tinggalkan Jejak Anda Disini. Insya'Allah Ninie Datang Ziarah Nanti Ye...

Segala yang terkandung di dalam blog ini adalah untuk peringatan dan rujukan Ninie untuk masa sekarang dan juga hadapan. Almaklumlah... ada masanya kita terlupa dan ini adalah medium untuk mengigatkan diri ini kembali. Info kebanyakkannya adalah dari 'search engine' dan di satukan sekali dalam entry jika ianya berkaitan. Mohon maklumkan pada Ninie jika ada diantaranya adalah ‘tulen’ milik anda untuk diberi 'kredit'.... Alhamdulillah jika ada info² disini dapat memberikan manafaat buat anda yang berkunjung di sini.

12/10/12

Durian Runtuh! RM 5000

12.11.2012 (Isnin)

Hantar anak pagi² ke rumah mak sepertimana biasa. Sebelum nak mengudur keluar, ayah hulurkan sepucuk surat.... "Bacalah"..Kata Ayah....Surat jemputan mengambil Cek sempena duit durian runtuh fasa ketiga rupanya... Keesokkan harinya di dewan besar Felda Lepar Utara 04.

Ooo... Alhamdulillah... Sekarang Fasa ke-3 pula. Fasa pertama (Ayah) & Fasa Ke-2 (Ibu) dah selesai.. Kini tiba Fasa Ke-3... Giliran anak² pula... Kami3 beradik.. So... Berapa RM seorang ye...? (Mencongak sambil tersenyum)

NOTA : Ninie tak pergi ambil pun... yang pergi ambil Ayah... Ninie cash kan sahaja...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...