Putera & Puteri-Puteri Mama

"Diam Bukan Tanda Setuju. Marah Bukan Tanda Benci. Senyum Bukan Tanda Gembira. Tertawa Bukan Tanda Sedang Bahagia. Muram Bukan Tanda Berduka. Menangis Bukan Tanda Merana. Kadangkala Perasaan Sukar Untuk Diungkapkan. Apakah Yang Diimpikan Bisa Menjadi Kenyataan. Aku Cuma Ingin Bahagia Dalam Kehidupan Dunia & Akhirat Bersama Insan Tersayang. Ya Allah, Tabahkanlah Hatiku, Kuatkanlah Imanku, Tunjukkanlah HidayahMu, Sinarilah Jalan Yang Bakal Ku Lalui Dengan Nur & RahmatMu, Bimbingilah Aku Ke Jalan Yang Di Redhai OlehMu"

Tq So Much Dear...

Tinggalkan Jejak Anda Disini. Insya'Allah Ninie Datang Ziarah Nanti Ye...

Segala yang terkandung di dalam blog ini adalah untuk peringatan dan rujukan Ninie untuk masa sekarang dan juga hadapan. Almaklumlah... ada masanya kita terlupa dan ini adalah medium untuk mengigatkan diri ini kembali. Info kebanyakkannya adalah dari 'search engine' dan di satukan sekali dalam entry jika ianya berkaitan. Mohon maklumkan pada Ninie jika ada diantaranya adalah ‘tulen’ milik anda untuk diberi 'kredit'.... Alhamdulillah jika ada info² disini dapat memberikan manafaat buat anda yang berkunjung di sini.

10/13/13

Tasbih Mini : Hobi Baru Mama Dengan Glass Pearl

13.10.2013 Ahad

Tasbih Mini In The House....
Dah beberapa minggu, asal cuti Sabtu & Ahad je mesti tak sihat...Asyik demam. Pastu makan ubat, mood tidur la jawabnya. Minggu ni agak ok sikit walaupun belum sihat sepenuhnya. Semangat nak buat benda baru....Dari Jumaat lepas, Hubby pula yang tak sihat. Takpe jururawat ni kan ada...mamam ubat jangan tak mamam tau... anak² pula jap ada yang tak sihat selesema, baru je baik, sorang lagi pula kena dan begitulah seterusnya.

Seronok buat tasbih ni sebab benda baru kan.... Namanya pun benda baru.... Talinya guna tali tangsi memancing En. Hubby sebab dah tak sabar² nak membuatnya... Mula² tu terkial² juga bila sampai part nak mengikatnya.... try and error. Alhamdulillah... berjaya distasi dan siap! Ada 19 warna semuanya.... tapi baru dapat yang ni je dulu.

In box. Berat rupanya glass pearl ni.... aiyark....


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...